Informácie
o balíku

Sledovanie balíka

Sledujte ako Váš balík cestuje. Jeho polohu si môžete kedykoľvek overiť online.

Možné zmeny

V prípade, že Vám to odosielateľ Vášho balíka umožní, viete si svoj balík sami presmerovať

  • do Balíkomatu
  • do ParcelShopu
  • na iný dátum doručenia
  • na inú adresu doručenia

Všetko to realizujeme cez službu FlexDelivery Service.

Postup doručovania

Celý proces doručovania sa realizuje cez tieto kroky.

Registrovanie balíka odosielateľom do systému GLS. Vy uskutočníte objednávku u odosielateľa Vášho balíka, odosielateľ Vám balík pripraví a zabalí. Zabalený balík registruje cez systém GLS a olepí ho prepravným štítkom. Balík je pripravený na vyzdvihnutie kuriérom GLS a Vám príde informácia vo forme SMS alebo E-mailu, ak ich má odosielateľ aktivované.

Vyzdvihnutie balíka kuriérom u odosielateľa - všetky balíky odosielateľa vyzdvihuje kuriér väčšinou ešte v ten istý deň - záleží od dohodnutého času nakládky.

Preprava balíka do najbližšíeho depa - balíky vyzdvihnuté kuriérom sú prepravné do najbližšieho depa, kde sa naložia na hlavnú linku, ktorá ich prevezie na triediace stredisko do Zvolena. Exportné balíky sa ďalšou hlavnou linkou zavezú na centrálne prekladisko do Budapešti, odkial sa prepravujú do Vami zvolenej cieľovej destinácie.

Roztriedenie balíkov na centrálnom prekladisku - v nočných hodinách sa vo Zvolene balíky roztriedia a každá hlavná linka si prepraví balíky, ktoré sa nasledujúci deň budú doručovať v regióne doručovacieho depa.

Doručenie balíka do doručovacieho depa - príchod balíkov do doručovacieho depa a ich roztriedenia na trasy kuriérov.

Rozvoz kuriérom k príjemcovi - Keď si Váš balík kuriér ráno naskenuje na svoju trasu, ste informovaný SMS správou o približnom doručenia. Pre prípad informovanosti sa o presnom čase doručenia, nájdete v SMS aj kontakt na kuriéra.

Odovzdanie balíka - kuriér Vám odovzdáva balík na podpis. V prípade dobierky mu za balík zaplatíte v hotovosti alebo cez platobný terminál* (*platbu cez platobný terminál viete uskutočniť iba v prípade, že Vám to povolí odosielateľ Vášho balíka. POZOR: je dôležité si balík skontrolovať po vizuálnej stránke, či nevykazuje známky poškodenia, ešte pred jeho odovzdaním. V prípade, že je balík poškodený, je potrebné s kuriérom túto skutočnosť spísať do škodového zápisu. Ak zistíte poškodenia balíka alebo jeho obsahu až po odchode kuriéra, kontaktujte odosielateľa. Kuriér sa už nevracia na adresu spätne, aby spísal škodový zápis.

Sme tu pre Vás

info@
gls-slovakia.sk

18 585