COVID-19 – aktuálne informácie

Vážení zákazníci,

 

zložitá a neprehľadná situácia súvisiaca so šíriacim sa vírusom COVID-19 nám všetkým mení životy, naše rituály a zaužívané „vzorce správania“ a preto aj my v GLS neustále vyhodnocujeme situáciu a v záujme ochrany zdravia našich zamestnancov, ale tiež našich zákazníkov pristupujeme k novým opatreniam.

Vo všeobecnosti chceme všetkých vyzvať k zodpovednému správaniu sa a zvýšenej empatii, ktorá je teraz základným kameňom úspechu aj pri doručovaní balíkov.

 

Chceme Vás preto požiadať aby ste:

– Vašim klientom odporúčali za objednaný tovar zaplatiť vopred, v prípade dobierky využili platbu kartou. Eliminovaním nevyhnutného osobného kontaktu kuriéra s príjemcom výrazne znižujeme možnosť prenosu nákazy a tiež zrýchľujeme proces doručovania balíkov!

– informovali Vašich klientov, aby si pre objednaný tovar prišli k vozidlu kuriéra a nevyžadovali od neho doručenie priamo pred bytové dvere, do kancelárie v obchodnom centre. Príjemca by mal zároveň pri preberaní rovnako ako kuriér používať ochranné pomôcky (rúško, rukavice…) a dodržiavať bezpečný odstup od kuriéra. Rovnako Vás žiadame, aby ste na Vašich e-shopoch, pri nákupných košíkoch zverejnili informáciu a oznam pre príjemcov nachádzajúcich sa v nútenej karanténe, aby o tejto skutočnosti informovali kuriéra ešte pred samotným doručením balíka!

– zachovali maximálnu ústretovosť a ohľaduplnosť pri odovzdávaní balíkov kuriérovi. Umožnite prosíme nakladanie balíkov v neuzatvorených priestoroch a požiadajte Vašich zamestnancov, aby pri odovzdávaní balíkov rovnako používali ochranné pomôcky a dodržiavali bezpečný odstup od kuriéra.

– vylúčili z prepravy také balíky, ktoré sú adresované do zatvorených prevádzok, škôl, predajní, keďže takéto balíky vraciame späť odosielateľovi! V prípade, ak ide o doručovacie miesto, na ktorom sa napriek všeobecnej karanténe nachádza zamestnanec, ktorý balík preberá, je nevyhnutné, aby ste na prepravný štítok uviedli jeho meno a mobilný telefonický kontakt! Zbytočné posielanie balíkov na adresy, ktoré sú z dôvodov všeobecnej karantény uzatvorené, nám v tejto náročnej situácii výrazne komplikuje doručovanie iných balíkov!

 

Spoločnosť GLS – General Logistics Systems Slovakia s.r.o. vníma aktuálnu náročnú situáciu, neustále ju vyhodnocuje a pristupuje k potrebným opatreniam. Napriek našej enormnej snahe o zachovanie roky udržiavaných kvalitatívnych štandardov, však z uvedených dôvodov môže dôjsť k omeškaniu niektorých balíkov. Predovšetkým sa to týka balíkov do zahraničia, nakoľko medzinárodná preprava každý deň čelí novým a novým prekážkam, v podobe uzatvorených hraníc a kolónam, ktoré na hraniciach vznikajú v dôsledku preventívnych opatrení voči šíreniu ochorenia COVID-19.

Vopred ďakujeme za pochopenie a akceptovanie týchto opatrení a tiež za ich zdieľanie medzi Vašimi zákazníkmi.

S pozdravom a prianím pevného zdravia

GLS Slovakia

Sme tu pre Vás

info@
gls-slovakia.sk

18 585