MEŠKANIE BALÍKOV A OBMEDZENIA SLUŽIEB POČAS LOCKDOWNU
Vážení zákazníci,
z dôvodu extrémne rýchleho šírenia 3. vlny epidémie COVID-19, aj napriek zavedeným preventívnym opatreniam dochádza k výpadku personálu v niektorých regiónoch Slovenska.
Z uvedeného dôvodu môže v nasledujúcich dňoch dochádzať k predlžovaniu časov doručovania balíkov.
Následne služby Garantované doručenie – Guaranteed 24 Service a Expresné doručenie – ExpressParcel – doručenie do 12:00 hod. nebude možné počas Lockdownu a núdzového stavu zabezpečiť v štandardnom režime.
Vzhľadom na danú situáciu môže nastať aj oneskorenie ich dodania a spoločnosť GLS v týchto prípadoch nerefunduje takéto oneskorené doručenie.
Vynakladáme maximálne úsilie na zvládnutie tejto nepriaznivej situácie.
Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.
GLS Slovakia